Maiatzean, SURNEk bere bezeroen Gogobetetasunari buruzko Azterlan bat egin du, inkesta anonimo baten bitartez, Batzar Nagusira etorritakoak eta Bezeroaren Atariaren erabiltzaileak parte hartzera gonbidatuta.
Maiatzean, SURNEk bere bezeroen Gogobetetasunari buruzko Azterlan bat egin du, inkesta anonimo baten bitartez, Batzar Nagusira etorritakoak eta Bezeroaren Atariaren erabiltzaileak parte hartzera gonbidatuta. Azterlanak oso emaitza positiboak eman ditu gogobetetasunari dagokionez, aztertutako alderdi guztietan (kaudimena, gardentasuna, kalitatea…). Azpimarratzekoa da bezeroen % 92k uste duela orokorrean pozik dagoela Erakundearekin. Gainerako %8aren artean, % 7 bezero “neutralak” dira (ez dira pozik azaltzen, baita ezta kexu ere) eta % 1 pozik ez dauden bezeroak. Inkesten bidez, gainera, zenbait iradokizun jaso dira, eta gaur egun horietan ari gara lanean SURNE etengabe hobetzeko xedez; espero dugu hori lagungarria izatea gure bezeroen gogobetetasuna handitzen jarraitzeko.