Imagen de cabecera noticias

SURNE obté una ràtio de satisfacció del 92%

06 juny 2014
SURNE obtiene un ratio de satisfacción del 92%
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client.
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client. L’estudi ha mostrat uns resultats de satisfacció molt positius en tots els aspectes analitzats (solvència, transparència, qualitat…). En aquest sentit, destaca que un 92% dels clients considera que, en general, està satisfet amb l’entitat. El 8% restant es compon d’un 7% de clients neutrals (ni satisfets ni insatisfets) i d’un 1% de clients descontents. Mitjançant les enquestes s’han recollit alguns suggeriments, en què actualment treballem per a la millora contínua de SURNE i que esperem que ens permetin continuar augmentant la satisfacció dels nostres

Noticias Relacionadas

29 setembre 2025
A partir del 2025, entra en vigor una nova figura dins el sistema de cotitzacions socials: la quota de solidaritat. S’aplicarà sobre els sous que superin la base màxima de…
10 setembre 2025
El Govern ha plantejat la reducció de la jornada laboral màxima de 40 a 37,5 hores setmanals, sense reducció salarial.
29 agost 2025
Durant anys, moltes empreses han entès el benestar laboral com un “extra”, una cosa que s’ofereix si hi ha temps, si hi ha pressupost o si es vol quedar bé “de cara a la galeria”.