Imagen de cabecera noticias

SURNE obté una ràtio de satisfacció del 92%

06 juny 2014
SURNE obtiene un ratio de satisfacción del 92%
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client.
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client. L’estudi ha mostrat uns resultats de satisfacció molt positius en tots els aspectes analitzats (solvència, transparència, qualitat…). En aquest sentit, destaca que un 92% dels clients considera que, en general, està satisfet amb l’entitat. El 8% restant es compon d’un 7% de clients neutrals (ni satisfets ni insatisfets) i d’un 1% de clients descontents. Mitjançant les enquestes s’han recollit alguns suggeriments, en què actualment treballem per a la millora contínua de SURNE i que esperem que ens permetin continuar augmentant la satisfacció dels nostres

Noticias Relacionadas

11 juliol 2024
El mes de juny el BCE feia la primera baixada de tipus d’interès dels vuit últims anys. Ara bé, malgrat que les últimes dades de producció industrial publicades per Alemanya i Fran
3 maig 2024
Tradicionalment, amb caràcter general, s’ha considerat que la continuïtat de les empreses quedava garantida amb la contractació d’assegurances de danys propis i de responsabilitat…
3 maig 2024
L’any 2023 concloïa amb el debat sobre si l’economia aconseguiria un aterratge suau, o si, per contra, començaria un període de recessió econòmica.