Imagen de cabecera noticias

SURNE obté una ràtio de satisfacció del 92%

06 juny 2014
SURNE obtiene un ratio de satisfacción del 92%
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client.
Durant el mes de maig, SURNE ha portat a terme un estudi de satisfacció dels seus clients mitjançant una enquesta anònima a la qual es va convidar a participar els assistents a l’Assemblea General, així com els usuaris del Portal del Client. L’estudi ha mostrat uns resultats de satisfacció molt positius en tots els aspectes analitzats (solvència, transparència, qualitat…). En aquest sentit, destaca que un 92% dels clients considera que, en general, està satisfet amb l’entitat. El 8% restant es compon d’un 7% de clients neutrals (ni satisfets ni insatisfets) i d’un 1% de clients descontents. Mitjançant les enquestes s’han recollit alguns suggeriments, en què actualment treballem per a la millora contínua de SURNE i que esperem que ens permetin continuar augmentant la satisfacció dels nostres

Noticias Relacionadas

19 novembre 2024
Malgrat que l’evolució de la normativa de prevenció laboral avança i ens hauria de dur a una activitat productiva cada dia més segura, si analitzem les gràfiques d’accidents en…
12 novembre 2024
És evident que la societat evoluciona permanentment, i amb cada canvi es produeixen beneficis, però també contraindicacions.
31 octubre 2024
Si el segon trimestre era el BCE qui iniciava les baixades de tipus d’interès vuit anys després, el 18 de setembre va ser la FED qui començava les retallades, la primera des d’aque