SURNEk, aseguruen sektorean 110 urteko esperientzia duen konpainiak, hitzarmen bat sinatu du Madrilgo Aseguruen Artekarien Elkargoarekin.
SURNEk, aseguruen sektorean 110 urteko esperientzia duen konpainiak, hitzarmen bat sinatu du Madrilgo Aseguruen Artekarien Elkargoarekin. Helburua da konpainia lotzea Elkargoak gauzatzen dituen jarduerekin.
Hitzarmen horren arabera, SURNEk prestakuntza-jardueretan kolaboratuko du modu aktiboan, zeren konpainiarekin zuzenean komunikatzeko kanal bat eskainiko baitie elkargoko kideei. Gainera, Elkargoak konpainiaren irudia bultzatuko du Madrilgo bitartekaritza-kanaletan.
Hitzarmenaren sinatzaileak izan dira Madrilgo Elkargoaren presidentea, Elena Jiménez de Andrade, eta SURNEren merkataritza-zuzendaria, Alex Bilbao.
Hitzarmena sinatu ondoren, Madrilgo Elkargoaren presidenteak esan du konbentzituta dagoela “lankidetza hau lagungarria izango dela aseguruen bitartekaritzari balioa ematen dioten eta aurreratzen laguntzen dioten alderdi guztiak bultzatzen, indartzen eta hobetzen jarraitzeko, modu serio eta eraginkorrean”. Alex Bilbaok, berriz, aipatu du “SURNE beti ibili dela artekarien eskutik. Izan ere, gure karteraren % 90 dira. Haiengandik hurbil egotea, haien iritzia entzutea eta beren eguneroko jardunean aurrez aurre aurkitzen dutena jakitea lehenengo urratsa da produktu eta zerbitzuak diseinatzeko, eta baita guztiontzat onuragarriak diren merkaturatze-estrategiak ere diseinatzeko”.
Hitzarmen horren arabera, SURNEk prestakuntza-jardueretan kolaboratuko du modu aktiboan, zeren konpainiarekin zuzenean komunikatzeko kanal bat eskainiko baitie elkargoko kideei. Gainera, Elkargoak konpainiaren irudia bultzatuko du Madrilgo bitartekaritza-kanaletan.
Hitzarmenaren sinatzaileak izan dira Madrilgo Elkargoaren presidentea, Elena Jiménez de Andrade, eta SURNEren merkataritza-zuzendaria, Alex Bilbao.
Hitzarmena sinatu ondoren, Madrilgo Elkargoaren presidenteak esan du konbentzituta dagoela “lankidetza hau lagungarria izango dela aseguruen bitartekaritzari balioa ematen dioten eta aurreratzen laguntzen dioten alderdi guztiak bultzatzen, indartzen eta hobetzen jarraitzeko, modu serio eta eraginkorrean”. Alex Bilbaok, berriz, aipatu du “SURNE beti ibili dela artekarien eskutik. Izan ere, gure karteraren % 90 dira. Haiengandik hurbil egotea, haien iritzia entzutea eta beren eguneroko jardunean aurrez aurre aurkitzen dutena jakitea lehenengo urratsa da produktu eta zerbitzuak diseinatzeko, eta baita guztiontzat onuragarriak diren merkaturatze-estrategiak ere diseinatzeko”.