SURNE, companyia amb 110 anys d’experiència en el sector de les assegurances, ha signat un acord amb el Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Madrid.
SURNE, companyia amb 110 anys d’experiència en el sector de les assegurances, ha signat un acord amb el Col·legi de Mediadors d’Assegurances de Madrid amb l’objectiu de vincular la companyia amb les activitats que dugui a terme el col·legi.
En funció d’aquest acord, SURNE col·laborarà activament en activitats de formació, i facilitarà als col·legiats un canal de comunicació directe amb l’entitat. A més a més, el col·legi potenciarà la imatge de la companyia en diferents canals de mediació de Madrid.
Han signat l’acord la presidenta del Col·legi de Madrid, Elena Jiménez de Andrade, i el director comercial de SURNE, Alex Bilbao.
Després de la signatura de l’acord, la presidenta del Col·legi de Madrid s’ha mostrat convençuda que “aquesta col·laboració ens ajudarà a continuar contribuint de manera seriosa i eficaç a promoure, reforçar i millorar tots els aspectes que donen valor i afavoreixen el progrés de la mediació d’assegurances”. Per la seva banda, Alex Bilbao ha assenyalat que “des de SURNE sempre hem estat al costat dels corredors. No en va representen el 90% de la nostra cartera. Estar a prop seu i escoltar-los per saber els problemes amb què es troben en la seva activitat diària és el primer pas per dissenyar productes i serveis, així com estratègies de comercialització que redundin en benefici de tots”.
En funció d’aquest acord, SURNE col·laborarà activament en activitats de formació, i facilitarà als col·legiats un canal de comunicació directe amb l’entitat. A més a més, el col·legi potenciarà la imatge de la companyia en diferents canals de mediació de Madrid.
Han signat l’acord la presidenta del Col·legi de Madrid, Elena Jiménez de Andrade, i el director comercial de SURNE, Alex Bilbao.
Després de la signatura de l’acord, la presidenta del Col·legi de Madrid s’ha mostrat convençuda que “aquesta col·laboració ens ajudarà a continuar contribuint de manera seriosa i eficaç a promoure, reforçar i millorar tots els aspectes que donen valor i afavoreixen el progrés de la mediació d’assegurances”. Per la seva banda, Alex Bilbao ha assenyalat que “des de SURNE sempre hem estat al costat dels corredors. No en va representen el 90% de la nostra cartera. Estar a prop seu i escoltar-los per saber els problemes amb què es troben en la seva activitat diària és el primer pas per dissenyar productes i serveis, així com estratègies de comercialització que redundin en benefici de tots”.