Imagen de cabecera noticias

SURNE artekarien elkargoekin

02 Martxoa 2015
SURNE con los colegios de corredores
SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da.
SURNE artekarien elkargoekin
Kartera optimizatzeko eta fidelizatzeko estrategiak


SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da, eta, beraz, urteko lehenengo erdi honentzat ezarri duen helburua da profesional hauen karterak optimizatzen eta fidelizatzen laguntzen duten ideia berritzaileak eskaintzea. Ideia horiek, produktu berriak eta harremanak izateko moduak pertsonalki transmititu ahal izateko, SURNEK showork bat diseinatu du, kontaktatzen hasi den Artekari Elkargoetan erakusteko.

Garaiak aldatzen dira, merkatuak elkarreraginean aritzen dira, badira bezero berriak, eta horiek bestelako harremanak izaten dituzte Konpainiekin eta profesionalekin. Horren jakitun egonda, garai berrientzat egokiagoak diren ideiak eskaintzeko beharraz konturatuta, hau da, ideia berritzaileagoak eta gaurkotuagoak eskaintzeko beharraz konturatuta, SURNEk hori guztia hartu du abiapuntutzat showork hau egiteko.

Nafarroakoak eta Gipuzkoakoak izan dira planteamendu hau bertatik bertara ezagutu duten lehenengo elkargoak. Datozen hilabeteotan, SURNEk gainerako elkargoen atean joko du.

Noticias Relacionadas

19 Azaroa 2024
Laneko prebentzioari buruzko araudiaren bilakaera aurrera doan arren, eta horri esker ekoizpen-jarduera gero eta seguruagoa izan behar dugun arren, lanaldiko istripu hilgarrien…
12 Azaroa 2024
Argi dago gizartea etengabe ari dela eboluzionatzen eta aldaketa bakoitzarekin onurak sortzen direla, baina baita kontraesanak ere.
31 Urria 2024
Bigarren hiruhilekoan, EBZ izan zen interes-tasak jaisten hasi zena, zortzi urte igaro eta gero; horren ostean, berriz, irailaren 18an, FED  hasi zen murrizketekin, aurreneko aldiz