Imagen de cabecera noticias

SURNE artekarien elkargoekin

02 Martxoa 2015
SURNE con los colegios de corredores
SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da.
SURNE artekarien elkargoekin
Kartera optimizatzeko eta fidelizatzeko estrategiak


SURNE Seguros & Pentsiones-en produktuak merkaturatzeko estrategia nagusia artekari eta artekaritzen bidez gauzatzen da, eta, beraz, urteko lehenengo erdi honentzat ezarri duen helburua da profesional hauen karterak optimizatzen eta fidelizatzen laguntzen duten ideia berritzaileak eskaintzea. Ideia horiek, produktu berriak eta harremanak izateko moduak pertsonalki transmititu ahal izateko, SURNEK showork bat diseinatu du, kontaktatzen hasi den Artekari Elkargoetan erakusteko.

Garaiak aldatzen dira, merkatuak elkarreraginean aritzen dira, badira bezero berriak, eta horiek bestelako harremanak izaten dituzte Konpainiekin eta profesionalekin. Horren jakitun egonda, garai berrientzat egokiagoak diren ideiak eskaintzeko beharraz konturatuta, hau da, ideia berritzaileagoak eta gaurkotuagoak eskaintzeko beharraz konturatuta, SURNEk hori guztia hartu du abiapuntutzat showork hau egiteko.

Nafarroakoak eta Gipuzkoakoak izan dira planteamendu hau bertatik bertara ezagutu duten lehenengo elkargoak. Datozen hilabeteotan, SURNEk gainerako elkargoen atean joko du.

Noticias Relacionadas

3 Maiatza 2024
Betidanik, eta orokorrean, kontsideratu izan da enpresen jarraitutasuna bermatuta geratzen zela Kalte Propioen eta Erantzukizun Zibilaren aseguruen kontratazioarekin; izan ere, sup
17 Apirila 2024
Nahiz eta autonomoek –normalean- “uste duten” ez dutela jasaten euren jarduera ekonomikoaren konpromisoak betetzea eragozten dien istripurik edo gaixotasunik, Gizarte…
22 Martxoa 2024
2023ko azaroan Espainian erregistratutako langabeak 2,7 milioi baino gehiago izan arren, Lan eta Gizarte Ekonomia Ministerioaren arabera, beti ez da erraza izaten lanpostu jakin…