Imagen de cabecera noticias

SURNE amb els col·legis de corredors

02 març 2015
SURNE con los colegios de corredores
SURNE Seguros y Pensiones bàsicament comercialitza els seus productes a través de corredors i corredories.
SURNE amb els col·legis de corredors
Estratègies d’optimització i de fidelització de cartera


SURNE Seguros y Pensiones bàsicament comercialitza els seus productes a través de corredors i corredories, per això s’ha fixat com a objectiu per a aquesta primera meitat de l’any aportar idees innovadores que ajudin a optimitzar i fidelitzar les carteres d’aquests professionals.
Per aconseguir transmetre en primera persona aquestes idees, els nous productes i la manera de relacionar-se, SURNE ha dissenyat un showork que anirà mostrant pels diferents col·legis de mediadors, amb els quals està iniciant contactes.

Els temps canvien, el mercat interactua, hi ha nous clients i aquests es relacionen de manera diferent amb les companyies i amb els professionals que els atenen. Conscient de tot això i de la necessitat d’oferir idees noves, més d’acord amb els temps que corren, més innovadores i, en definitiva, més actuals, en aquest entorn és on neixen les idees d’aquest showork de SURNE

Navarra i Guipúscoa han sigut els primers col·legis a conèixer de primera mà aquests nous plantejaments. En els propers mesos SURNE trucarà a la porta de la resta de col·legis.

Noticias Relacionadas

14 març 2025
L’any 2025 hi haurà canvis significatius per als treballadors autònoms a Espanya. Aquestes novetats es poden agrupar en les categories següents:
19 febrer 2025
El sistema de Seguretat Social a Espanya s’actualitza el 2025 amb diverses novetats destinades a millorar la cobertura i la protecció dels ciutadans.
28 gener 2025
L’exercici 2024 va començar amb unes bones dades de creixement als Estats Units i un comportament excel·lent dels índexs, i es va produir la primera retallada de tipus per part…