Enviat per surne el dj., 26/12/2019 - 12:04

Els clients de SURNE poden formular les seves reclamacions de la següent manera davant de les instàncies de reclamació:

  • DEP. D'ATENCIÓ A EL CLIENT DE SURNE. Es tracta de la primera instància a la qual s'ha de reclamar. La reclamació es pot fer mitjançant l'enviament d'un correu electrònic a l'adreça [email protected] o per correu postal a Dpto. Reclamacions SURNE Carrer Cardenal Gardoqui, 1 48008 Bilbao (Biscaia)
  • DEFENSOR DEL CLIENT. Es tracta d'un servei de reclamació totalment extern a la companyia i que intercedeix en les disputes entre clients i entitat. Les seves resolucions són vinculants per a surne, és a dir, si aquest òrgan, considera que la reclamació per part de client està fundada, la companyia haurà d'acceptar automàticament la proposta de l'Defensor. Pot interposar una reclamació davant el defensor seguint les instruccions del següent document.
  • DGSFP. La Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensione (DGSFP) és l'organisme espanyol que controla les activitats de totes les companyies d'assegurances que operen al país. Pot interposar una reclamació davant aquest organisme seguint les instruccions que s'indiquen en el següent enllaç
  • JUTJAT. Finalment, també és possible interposar una reclamació judicial abans els jutges i tribunals competents..