Imagen de cabecera noticias

SURNE COMPARTEIX LES SEVES ESTRATÈGIES DE FIDELITZACIÓ AMB ELS MEDIADORS DE MADRID I SEVILLA

03 juny 2015
SURNE COMPARTE SUS ESTRATEGIAS DE FIDELIZACIÓN CON LOS MEDIADORES DE MADRID Y SEVILLA
Amb el títol "Negoci de futur o com optimitzar i fidelitzar la meva cartera de negoci", la companyia Surne va celebrar una sessió de treball per a mediadors a la seu del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Madrid i una altra al de Sevilla, organismes amb els quals col·labora des de fa temps.
Amb el títol "Negoci de futur o com optimitzar i fidelitzar la meva cartera de negoci", la companyia Surne va celebrar una sessió de treball per a mediadors a la seu del Col·legi de Mediadors d'Assegurances de Madrid i una altra al de Sevilla, organismes amb els quals col·labora des de fa temps.

El director comercial de l'asseguradora, Alex Bilbao Badiola, i els directors de l'oficina de Madrid, Luis Gonzalo Iñiguez, i de la de Sevilla, Carlos Millán, van analitzar les claus perquè el canal dels mediadors, "pel qual sempre ha apostat Surne", diferenciï la seva oferta als seus clients i millori la productivitat i rendibilitat a través d'"estratègies d'optimització i fidelització de cartera basades en la innovació de productes i serveis als corredors".

"Vivim en una societat canviant, en la qual les regles i les característiques de fa uns anys ja no ens serveixen per al present i per al futur pròxim. Avui dia, cal prestar més atenció al mercat, escoltar el que ens diu i parlar-hi. D'aquí en traurem la informació necessària per dissenyar el nostre futur", va manifestar Alex Bilbao.

En aquest sentit, el director comercial de Surne va apuntar que la companyia, "amb 110 anys d'experiència", ha establert una estratègia d'adaptació "a les necessitats de col·lectius amb grans oportunitats de negoci". Per això els seus responsables han dissenyat una sèrie de productes "pensats per al col·lectiu sènior, tradicionalment relegat a un segon pla en les asseguradores".

Alex Bilbao va explicar que aquest sector de la ciutadania, a més de tenir "un alt poder adquisitiu", té "una bona disposició per a contractar productes" com Surne Accidents Sènior i Surnedependència.

També es va presentar el producte "Renda Invalidesa", amb l'objectiu de donar resposta a una part del mercat que busca cobrir aquesta necessitat: obtenir recursos en cas d'invalidesa.

A més, per la seva banda, el directors de Madrid i Sevilla, respectivament, van explicar que, gràcies a "un procés d'investigació constant", la companyia ha demostrat la seva capacitat d'adaptació "a les noves realitats". Per això, sempre ha intentat "apropar" els seus serveis al mediador, "conèixer les seves necessitats i donar-li no només nous productes, sinó també noves eines de gestió comercial".

"La cartera de la nostra companyia està en un 90% en mans de corredors. De manera que hem desenvolupat una sèrie d'accions encaminades a ajudar i fidelitzar la cartera dels corredors. Accions que van des d'idees online fins a accions offline", van explicar com a conclusió.

Noticias Relacionadas

19 novembre 2024
Malgrat que l’evolució de la normativa de prevenció laboral avança i ens hauria de dur a una activitat productiva cada dia més segura, si analitzem les gràfiques d’accidents en…
12 novembre 2024
És evident que la societat evoluciona permanentment, i amb cada canvi es produeixen beneficis, però també contraindicacions.
31 octubre 2024
Si el segon trimestre era el BCE qui iniciava les baixades de tipus d’interès vuit anys després, el 18 de setembre va ser la FED qui començava les retallades, la primera des d’aque