Bienvenidos al sitio web de Surne

 

producto destacado, Surne Vida
 
 

FAQ - PREGUNTES FREQÜENTS

A continuació reflectim les preguntes formulades recurrentment al nostre departament d'atenció al client.

És molt possible que les següents qüestions resolguin els teus dubtes, però, si no trobes el que busques en aquesta secció, pots contactar amb nosaltres a través del nostre formulari de contacte i et respondrem el més aviat possible.


PREGUNTES SOBRE ELS NOSTRES PRODUCTES D'ASSEGURANCES

  • On puc contractar els productes de SURNE?

SURNE distribueix els seus productes principalment a través de la seva Xarxa de Mediadors, una xarxa amb cobertura a tot Espanya. Utilitza el cercador de mediadors per trobar el teu mediador més proper.

Addicionalment, també pots contractar els productes de SURNE a les nostres oficines, així com demanar-online mitjançant la nostra pàgina web.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


  • Què necessito per contractar una assegurança a SURNE?

En general, per a contractar una assegurança a SURNE només cal identificar-se mitjançant DNI (o document equivalent) i emplenar una Sol · licitud d'assegurança i una declaració de salut. En ocasions i depenent de diversos factors com l'edat o el capital a assegurar, és possible que es requereixi un reconeixement mèdic presencial o telefònic.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


  • Què cobreix la meva pòlissa d'assegurances de SURNE?

SURNE comercialitza pòlisses d'assegurança de diferents productes i amb diferents cobertures. Després de contractar la pòlissa amb nosaltres et lliurarem les condicions generals i particulars de la pòlissa on podràs trobar les cobertures que tens contractades.

També pots consultar aquestes cobertures a través del Portal del Client de SURNE.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


  • Com dono de baixa una assegurança contractada amb SURNE?

Per donar de baixa una assegurança que tinguis contractat en SURNE has redactar un document en el qual sol · licitis la baixa i enviar-lo per qualsevol dels següents canals acompanyant de fotocòpia del teu DNI (o document equivalent):

· Email a informacion@surne.es
· Fax al 944161955
· Correu ordinari a SURNE MUTUA DE SEGUROS c\Cardenal Gardoqui, 1 Bajo 48008 Bilbao

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


PREGUNTES SOBRE ELS NOSTRES PRODUCTES DE PREVISIÓ

  • Què necessito per contractar un Pla d'EPSV o Pla de Pensions a SURNE?

En general, per a contractar un Pla d'EPSV o Pla de Pensions a SURNE simplement has d'identificar amb el DNI (o document equivalent) i emplenar una Sol · licitud d'adhesió, disponible a les nostres oficines.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


  • Com puc demanar un traspàs intern entre els plans de SURNE?

Per sol · licitar el traspàs entre plans de SURNE cal emplenar el document de traspàs a les oficines de SURNE.

També és possible demanar un traspàs intern a través del Portal del Client de SURNE.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


  • Puc traspassar la meva EPSV o pla de pensions des d'una altra Entitat a SURNE?

Sí, simplement has d'emplenar el document de sol · licitud traspàs a les oficines de SURNE adjuntant còpia del teu DNI (o document equivalent) i un extracte del teu pla a traspassar. Nosaltres ens encarregarem de tots els tràmits amb la teva actual Entitat.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


  • De quina manera puc aportar al meu Pla d'EPSV o Pla de Pensions de SURNE?

En general, podràs fer aportacions als teus plans de previsió sempre que vulguis, de manera puntual o periòdica. En cas de desitjar una aportació periòdica, només cal demanar-i nosaltres ens encarregarem de totes les gestions perquè el teu estalvi sigui el més còmode possible.

Per imperatiu legal, les aportacions en metàl · lic que es realitzen en l'oficina no podran ser superiors als 2500 ?.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.


ALTRES PREGUNTES FREQÜENTS

  • Com puc actualitzar les dades bàsiques dels meus contractes amb SURNE (telèfon, adreça, número de compte ...)?

Pots demanar l'actualització de les dades dels teus contractes amb SURNE en qualsevol de les nostres oficines o, si escau, a través del mediador de la teva pòlissa.

També és possible sol · licitar la modificació d'aquestes dades mitjançant el Portal del Client de SURNE.

Si vols més informació sobre aquest apartat, pots utilitzar el nostre formulari de contacte.